sekarang

baru-baru ni...
or in dalam bahasa ibunda recently...

aku dikejutkan dengan msg yg banyak...
 n missed called dari pelbagai pihak...
ok org femes yg aku  ni mmg biasela ader missed called n msg..
kan...
tipula if kate x suke...
ader missed called org cari..
ader msg ader menda yg dicari...
so of course aku suke sgt...
dunia busy nila aku suke...
if busy means i have jobs,
being free means i'm jobless...

jadi bila aku suke mende ni pun jadi lagi gilak~
paling byk missed aku dpt 22~
terkejut beruk aku bgn2 dari tido
22!!

what!!

mmg giler life aku time tu...
aku dahla mmg giler...
tambah ni jadi insane!

anyway,
ape yg buat aku x suke ngan missed called ngan msg 
sebab comfirm dorg nak cari aku...
nak cari sekarang...
now..
ima...
mmg bukan salah dorg yg memerlukan aku diwaktu sekarang...
tapi kadang2 aku rasa sesak nafas...
sekali sekala nak sekarang aku boleh terima...
tp almost everytime they need me sekarang....
kalau aku asyik bagi sekarang ,
mane sekarang aku?

rase cam nak nangis kadang2...
sbb aku org yg mengikut plan..
if everytime they contacted me they need me sekarang...
lame2 aku pun jadi sawan...
x sempat nak sober kan diri dah rushing adrenaline kena berkjearan ke sana-sini...

of course it's not your fault..
i'm not blaming anyone...
just merely state my feelings...

keje mesti buat..
faham...
keje mesti jalan...
pun faham...
cuma dalam kite buat keje....
x semestinya setiap perjalanan tu kite suke....

setiap perjalanan hari ni....
aku ambil,
jadikan pedoman,
pengajaran....

sekarang,
mengajar aku erti kesabaran.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment