craVing

craVing...


dah macam org mengandung gayenye...
huhuhuu,
but what can I say?
i really really craving for

cakes!!
with strawberry in it!!~
wow looks so delicious!!


chocolate!!!
cakes chocolat cakes chocolates cakes!!


ice creams!!!
what the hell?!!

dun say anything!~
i just want them so badly!!~
aritu nampak dah kek...

tp sebab rase membazir so xlah beli...
but habis je makan dan walk out of the place...
ttbe rase nyesal!!~
NYESAL!!!
why?!!
why!?!


oh, how happy she is!!
^0^

kadang-kadang betul ape yang orang kate...
if dah teringin just do it!~
don't tahan-tahan...
nanti menyesal...

tp we need to have self-restraint...
kalau kalah pada nafsu,
haru jadinye....


skg ni nak makan kek...
tgk fb ader gmbr kek...
tgh jalan ader kek...
everywhere i turn there's 
cakes!!~
so itu tandenye mesti kena makan kek...
despite my teeth aching all over me...
i still want it!!~

siyes my gigi sangat sakit...
rase nak nangis...
tp nangis?
untuk gigi?
pelik?
i'm not that weak...
kan?
or am i?

sakit gigi ngadu kat kin..
sakit gigi ngandu kat kin...
ntah hape2~
but she's the only dentist i know 
and allowed to call anytime i want!!~


let me be clear..
i am NEVER..
or have i EVER been scared of my dentist...
true story...


but let's face it...
there is no way,
my dentist would let me call her 24/7 aite~


ai...
but my dentist appointment is a long way...
hopefully de x sakit sampai mengganggu tido..
bak kate kin...
atleast let me be peaceful 
until i see my dentist...
hopefully,
i'll make it...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment