fyp in the making~

hai kawan- kawan!!~
ehhehehe~
arini diriku dilanda kegembiraan yg amat sangat...
di hari selasa yang lepas,
apabila berjumpa dengan SuperDuperLoveablesorku,
beberapa perubahan untuk my fyp diperlukan...
nampak pada raut wajahnye sedikit kecewa...
mungkin kerana 
my work didn't come out as she expected..
but we discussed..
to change...
a lit of that...
a lil of this...
and tadi,
i met her again..
to show my progress...

and 
she clapped!!~
she clapped her hand!!~
for my work!!~
gosh!~
now i'm embarassed...
so lucky 
to have
a loveablesuperdupersor like you....

 though
kebas-kebas tanganku membuat fyp ini...
mau sakit mata melihat skrin hampir 18 jam sehari...
but 
for now,
it's all worthed~

final presentation
next week. Tuesday...
wish me the best of luck!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Aki_Kin said...

Good luck baby!! :DDD

AmiVieNeski said...

hihihi... insyaAllah... please pray for all is well~

Post a Comment